17 Mayıs 2015 Pazar

REKLAM VE HALKLA İLİŞKİLER FAALİYETLERİNİN TELEVİZYONDA YER ALMA ŞEKİLLERİ

Eğer bir firma hazırlamış olduğu  reklamını yayınlayacak ve halkla ilişkiler faaliyetlerini kullanarak reklamını yapacak ise  öncelikle bir medya planlaması oluşturmak zorundadır. Hangi kanal aracılığı ile reklamını hedef kitlelere duyuracağı ve en önemlisi ne zaman yayınlamasını belirlemesi gerekmektedir. Reklam sadece bir video ile değil diğer materyalleri kullanarak da gerçekleşmektedir.
Buradan yola çıkacak olursak;
TELEVİZYON' da reklamınız nasıl yer alabilir
-Reklam kuşağı öncesi reklam
-Reklam kuşağı sonrası reklam
-Reklam kuşağı içinde reklam
-Program öncesi- sonrası- içerisinde sponsorluk reklamı olarak
-Program içinde altyazı-bant reklam olarak
-Programların içinde ürün yerleştirme olarak
-Programların içinde 'Doğrudan Satış' reklamı olarak
-Advertorial
TELEVİZYON' da halkla ilişkiler faaliyetleriniz nasıl yer alabilir
-Haber olarak
-Kamu spotu( Bakanlık destekli projelerde)
-Programlara konuk olarak
-Ana Haber Bülteninde veya Gün İçi Haber Bültenlerinde konuk veya haber şeklinde yer alarak
-Program yapımını üstlenerek
-Programların- Dizilerin sponsorluklarını alarak


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder