1.Geri Plan
Sizi reklam yapmaya iten nedenler nelerdir?
1.1.Ürün/Marka
1.2.İletişim hedefleriniz
1.3.Hedef Kitleniz
1.4.Müşterilerinize ulaştığınız mevcut iletişim kanallarınız nelerdir?
1.5.Reklamla vurgulanmak istediğiniz 'mesajlarınız' nelerdir?
1.6.Hedef kitlenizin bu reklamı izledikten sonra ne yapmasını istiyorsunuz?
2.Pazar Durumunuz
3.Reklamın teması ne olmalıdır?
4.Vaat
5.Reklam
-Ajans olarak bu reklam çalışmasını niye yapıyoruz?
-Amaç yeni bir ürün tanıtımı mı? Mevcut ürün hakkında tutum değişikliği mi? Ürün ya da marka konumlandırmak mı?
6.Ses tonu
7.Olması ve/veya olmaması gerekenler
8.Bütçe
9.Diğer
10.Değerlendirme
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder