21 Nisan 2015 Salı

"Bridgestone Emniyet Lastiği" Reklam Kampanyası

Bridgestone, 2010 yılında oluşturmuş olduğu "Emniyet Lastiği" reklam kampanyası ile tüketiciler üzerinde doğru lastik kullanımının önemine dikkat çekmektedir. Reklamlarında Ünlü kişilere yer vererek hedef kitlesini aile babaları ve ailesinin emniyetini düşünen herkes olarak belirlemiştir.
Mesajlarda emniyet vurgusu yapılmaktadır. Buradaki amaç marka bilinirliğini arttırmak ve doğru lastik kullanımı ile emniyetin daha kuvvetli olabileceğini hedef kitle algısına yerleştirmektir. Reklamlarda yer alan ünlülerin hepsi evli,çoğunluğu ise çocuk sahibi kişilerdir. Bu reklam kampanyası halen devam etmektedir. 2010-2015 tarihleri arasında yapılan reklamlarda yer alan ünlüler ise aşağıdaki gibidir;




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder